Esta opción restaura todos los widgets o categorías de esta página que hayan sido cerrados, a su versión original.

Restaurar
Menú de Navegación

Adega y Lugo Patrimonio alegan contra el proyecto del vial Becerreá-As Nogais por impacto ambiental y patrimonial

Conjunto histórico de Torés

La Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia (Adega) y Lugopatrimonio presentaron alegaciones ante la Xunta y la Diputación de Lugo contra el proyecto de modificación del trazado del vial que discurre entre los núcleos de Armesto y A Nogais — y que atraviesa el Val de Torés–, por afectar a dos zonas de Rede Natura y poder acelerar el derrumbe de la Torre do Castelo de Torés.

En concreto, los colectivos denuncian la creación de una plataforma de terraplenes de más de dos kilómetros de largo por 15 metros de ancho a través del Val de Torés, un paisaje, calificado por los dos organismos, de “único” en Galicia en cuanto a su cultura, naturaleza y geomorfología.

Las asociaciones consideran que las modificaciones se podrían llevar a cabo sin necesidad de grandes cambios. Incluso, Adega y Lugopatrimonio calificaron de “innecesaria” la obra por el bajo número de vehículos que transcurren a diario por ella. Además añadieron que las dos localidades ya están comunicadas por la Autovía A-6 y la Nacional VI.

En cuanto al procedimiento legal, los dos colectivos aseguraron que las obras carecen de evaluación de impacto ambiental y del oportuno informe de la Consellería de Medio Ambiente, al afectar a los espacios de Rede Natura, Lic Ancares-Courel y Lic Agüeira-Cruzul, tal y como obliga la Lei de Avaliación de Impacto Ambiental y la Lei de Patrimonio Natural y da Biodiversidade.

Torre de Torés (foto.mirincondelmundo)

Por otra parte, en lo que respecta a las afecciones al patrimonio histórico y cultural, las obras podrían acelerar el proceso de derrumbe de la Torre do Castelo de Torés, catalogada como Ben de Interese Cultural. Además, las mejoras tendrían lugar dentro del perímetro de protección de la Iglesia de Torres, el Castro de Torés y la Casa de Pardo también catalogada como BIC. En este sentido, el proyecto también carece de un informe de la Dirección Xeral de Patrimonio Cultural sobre al impacto en el Patrimonio Histórico.

Por último, los dos colectivos instan a la Xunta y a la Diputación a elaborar un estudio geomorfológico y geotécnico para la zona de actuación, por encontrarse en la área de mayor riesgo sísmico de Galicia.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

2 comentarios

  1. Torés

    Dende o pobo de Torés queremos contestarlles a estes dous colectivos polas alegacións que puxeron ante a Diputación de Lugo e a Xunta de Galicia opoñendose ao proxecto da carretera Armesto – Torés.

    Tanto Adega como Lugopatrimonio non son conocedores da necesidade que temos de esta carretera, que non vai acelerar o derrube da torre, da igrexa e de outras edificacións, a xente da Parroquia de Torés que transita a diario por esta via son xente xóven que se despraza a traballar fora, nenos que corren a diario un risco considerable polas curvas cerradas, traxectos estreitos onde non se poden cruzar dous turismos e o máis preocupante é en inverno as grandes placas de xeo. A parroquia de Torés dentro do concello de As Nogais é que máis xuventude conserva e onde máis xovenes se incorporarón a explotacións, cocal temos bastante actividade gandeira, Torés é un Val onde os nosos xovenes lles gustaría quedar, ven sexa traballando ou para vivir e traballar fora, e haora que temos unha oportunidade única de que esta obra sexa unha realidade poñenlle trabas estos dous colectivos que protexen o patrimonio e a ecoloxia de Galicia. Parece que o que estan protexendo é que os pobos de Galicia queden esquecidos, abandonados pola administración o non poder facer ningunha obra, que a xente os abandone e quede todo a silvas e monte para os lobos.

  2. Torés

    Dende Torés pedimos que esta obra se leve a cabo,que non perxudica ningun monumento e todo o contrario, esta obra seria un gran benefico para esta parroquia. Que estes dous colectivos que parece demostrar que teñen un trato de amizade con algun propietario de estes monumentos fagan por conseguir axudas para o seu arranxo e que se deixen de lerias, que deixen de publicar en tódolos blogs de internet estas mentiras.

Escribe un comentario