Esta opción restaura todos los widgets o categorías de esta página que hayan sido cerrados, a su versión original.

Restaurar
Menú de Navegación

Condes de Albarei pone a la venta 25.000 botellas del Pazo de Baión

pazo baionLa cooperativa Condes de Albarei lanzará al mercado una serie de 25.000 botellas procedentes de las viñas del Pazo de Baión, conocido en las últimas décadas por ser el símbolo del auge y la caída del narco gallego Laureano Oubiña. Esta producción es la primera que se elabora con uvas procedentes íntegramente de los viñedos de Baión, adquirido por la cooperativa después de que fuese puesto a subasta.

El nuevo vino Pazo de Baión procede de la vendimia de 2008 y de una selección de uvas condesrecogidas de cepas de más de 40 años. Fue embotellado a finales de agosto y su precio de venta al público es de 20 euros la botella. Puede adquirirse en vinotecas, establecimientos especializados, negocios hosteleros y en la sede de Condes de Albarei.
Desde la cooperativa aseguran que se trata de un vino único en Galicia ya que se trata de un vino de pago –elaborado exclusivamente con uva de finca– más frecuentes en puntos de España.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

2 comentarios

  1. marta

    hola, son filla de un socio, num 39. esta maña tiven o honor de degustar un viño de calidade como é esta nova modalidade por primeira vez dada a coñecer en galicia, logo de haber xa sido coñecida por españa adiante exemplos como pago carrovejas, pago capellanes, etc…
    estando ollando a botella, cabe dicir que o seu deseño me recordou un pouco ós árbores de nadal situados nas rotondas. pero bueno, non escribo para facer críticas senón todo o contrario. non son enóloga nen arquitecta, simplemente unha das tantas hosteleiras que keren e teñen inkietude por saber algo máis acerca dos nosos productos. pero sí me vou a referir ó deseño e a pregunta é a seguinte.
    ENCIMA DAS PALABRAS PAZO DE BAION APARECEN COMO 5 ICONOS QUE SEGUEN UNHA EVOLUCIÓN. DEDUCIN QUE ISO TEN KE TER UNHA LÓXICA A CAL EU NON ATOPO PERO SEI QUE VOS MA IDES A RESOLVER, VERDADE?
    espero notiicas

  2. marta

    sigo sendo a mesma que escribiu antes.
    estou a realizar un curso sobre enoturismo entre outros, todo relacionado coa hostelería. e me gustaría saber se nos permitirían facer un visita concertada e guiada polas instalacions. para febreiro sería unha boa época. incluso sen pedir moita o pazo de baion.
    espero noticias
    un saúdo

Escribe un comentario