Esta opción restaura todos los widgets o categorías de esta página que hayan sido cerrados, a su versión original.

Restaurar
Menú de Navegación

Coronas de Galicia presenta su “Ron 17 de maio”

La empresa Coronas de Galicia presentó oficialmente su “Ron 17 de maio”, en un evento que se celebró ayer por la tarde en Santiago de Compostela. El evento, presentado por el periodista Guillermo Campos y contó con la intervención de José Antonio Rivera (Chef Rivera), y la actuación de Aída Alonso (Aíd) interpretando “Raps de Rosalía”.

“Pensamos que é tempo de por en valor non só os nosos produtos, senón tamén os valores da terra, da historia, e do noso patrimonio, sexa literario, etnográfico ou industrial. O Ron 17 de Maio pretende aúnar a homenaxe ás nosas letras, personificadas na obra e figura de Rosalía de Castro, co tributoá tradición industrial licoreira da zona, non podemos nin queremos esquecer que as comarcas do Sar e do Ulla, e en concreto Padrón e Pontecesures, estiveron fortemente vencelladas ó sector dos destilados dende o século XIX con firmas como “Novo y Sierra” ou “La Galaica” afirma Rafael Piñeiro, responsable de Coronas Galicia.

El “Ron 17 de maio”, que ha elaborado esta empresa de destilados y licores de Padrón, es la fusión de dos aguardientes de caña seleccionadas procedentes del Caribe; un ron de 8 años de la República Dominicana con toques de madera, vainilla y café y otro de 5 cinco años de la Guayana Inglesa. La mezcla de ambos destilados envejecida en barricas de roble americano da como resultado uno ron doce, muy aromático.

En la cita de presentación se mostraron distintos combinados elaborados con el “Ron 17 de Maio”, elaborados por Ana María Martínez, ganadora de la X edición del Campeonato Gallego de Coctelería Clásica, alumna del Centro Superior de Hostelería de Galicia y vencedora del Campeonato Panamericano de Coctelería Clásica.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Escribe un comentario