Esta opción restaura todos los widgets o categorías de esta página que hayan sido cerrados, a su versión original.

Restaurar
Menú de Navegación

Festival Vitaminas para o Galego: música y poesía en Compostela

La iniciativa “Vitaminas para o Galego”, en la que colaboran más de veinte medios de comunicación en gallego, prepara un festival de música y poesía para este viernes, 27 de abril, ene local del Centro Social Gentalha do Pichel, en Santiago de Compostela.

Este festival incluye un recital poético a cargo de Olalla Cociña, Xia Arias, Alicia Fernández y Gonzalo Hermo, seguido de un concierto del grupo punk de Muros Terbutalina.

Las entradas cuestan 4 euros (5 euros el día del concierto) y habrá una fila cero para aquellas personas que quieran colaborar a 10 euros. Se pueden comprar en la Tenda Reixa, Casa das Crechas y el Restaurante Rúa.

Todos los beneficios del festival estarán destinados a sufragar el mantenimiento de la propia campaña y de los medios en gallego, que en los últimos tiempos están sufriendo importantes bajas.

La iniciativa, impulsada desde un inicio por Galicia Confidencial, Tempos Novos, Radiofusión, Praza Pública, Novas da Galiza, Val Miñor.info e Quepasanacosta, cuenta ya con 26 medios asociados, al unirse Certo xornal dixital de Barbanza e Noia, Osil.info de Valdeorras, Crónica3 da Mariña Lucense, Radio Nordés (Cadena Ser Costa da Morte), Terra Chá.Xa, Crónicas da Comarca (Arzúa – Melide), a revista de surf SurfGZ, Cadernos de Comunicación e Análise; O periódico de Lalín e Comarca; Hermes e Atenea, xornal en galego de deporte e cultura; Disquecool, el mediu de tendencies made in Galicia; o xornal De Luns a Venres; Cabozo, la rede social galega; la rede de blogues Vencello; Cartafol, la revista multimedia para Ipad; A Nova Peneira, el programa radiofónicu Plástico Elástico y los mensuales Gaceta de Fene e Cerne, xornal da terra de Melide.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Escribe un comentario